Birkaç güne sonra 4 aylık oluyoruz bebeğimin hiç uykusu yok nerdeyse arabada uyuyor bebek arabasında uyuyor arabadan çıkarıp eve getirdiğim an gözlerini açıyor. Beşikte adeta tavşan uykusu uyuyor. Gündüzleri de öyle çok zor uyutuyoruz çok kısa süreli uyuyor. Geceleri emzirerek uyutuyorum yanımda yatıyor beşiğine koyduğum an uyanıyor emzik de almıyor ne yapmam lazım öneri tavsiyeleriniz var mı :((((