Doğum yaptığım sıralar ailecek grip olduk bebeğimede bulaştı burnu tıkandı öksürük başladı en son beslenemez nefes alamaz oldu. Bu süreçte sürekli doktora götürdüm ama iyice arttı en son yoğun bakıma alındı. 12 gündür yoğunbakımda başta biberon bile ememiyordu hortumla besleniyordu artık beni emiyor. Oksijen alıyordu, normal nefes alıyor. çok şükür görünürde hiçbirşeyi yok artık çok iyi hergün emzirip geliyorum. Ama doktor ciğer filmlerinde düzelme olmadığını söylüyor daha kalması gerekliymiş ne kadar kalacak diyorum onada ciğer filmine kalmış diyor. 12 gündür yanımda değil. Ordaki bebeklerin hepsi enfeksiyondan yatıyormuş ve benim gibi gidip geliyor anneler onlarda bilmiyo ne zaman çıkacaklarını Başına böyle birşey gelen varmı. Kalıcı bir sağlık sorunu olurmu diye çok korkuyorum. Başına gelen varsa Kaç günde çıkardı doktor bebeğinizi.