Nurikooo Anneler 21 aylık oldu kızım hala emme desteğiyle uyuyor , asla emme dışında uykuya adapte olamıyor, sallanmak da istemiyor… böyle bir şey yaşayıp bıraktıran var mı , nasıl yaptınız ne yapabilirim bir fikir verin bana 💐💐💐🙏🏻
egeninanns Nurikooo yeminle bu ben 3 gün direnin 4. Gün azalıyor ama çok zor bi süreç şimdiden sabır diliyorum
Nurikooo Nurikooo 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 konu benim için önemli , çünkü emzik olarak kullandığı için beni ek gıdası da oldukça zayıf… 😟😔😑
egeninanns Nurikooo valla ne kadar doğru bulursunuz bilemem ama ben bant yapıştırdım yara oldu annecim dedim . Çünkü o kadar emiyordu ki gece ağzından meme çıksa uyanıyordu . Ne ben ne o rahat değildik . O güvenli memeden ayırma olaylarına giremedim .
Nurikooo egeninanns yaaa aynı ben şu an bu durumda aşırılaştı emmesi uyurken , ben de işte o güvenli bağlanma şeylerini ezip geçemiyorum ama çok fena ağlıyor hayır dediğimde , ya biraz ağlamasına müsade edicem ya da bilmiyorum böyle nasıl olcak🤦🏼♀️🥲
egeninanns Nurikooo benim korktuğum kadar zor olmadı açıkçası . Öpüp durdu başta . Ama öyle aman aman bi ağlama yaşamadık . Sadece uykuya geçmeyi öğrenmesi uzun sürdü . Ama şöyle söyleyeyim 2 sene sonra deliksiz 5 saat uyudum 🥲 o kadar iyi geldi ki hem bana hem ona . Şimdi daha huzurluyuz