Merhaba öncelikle bebgimde reflü var ve her şey agzında geliyor o yüzden belli bir şekilde midesi yanmasın die bide sevdiği şeyleri veriyorum ve hala biberonla besleniyor tabi onu da bırakmadı. Ama hiç diş yok 1 tane bile. 13 aylık kız kızlar geç gelişiyor diyorlar bilemiyorum. Tahlil yaptırdım hiç Bi sıkıntı yok saglıklı kilosuna 8.5 ve bıngıldak kapanmadıgı için de d3 kullanıyorum hala bilginiz var mı beni bilgilendirin lütfen. Yarık damaklı bebek Di ve zor süreç geçirdik nasıl olacak hiç Bi fikrim yok her şey geç başladık. Hala ek gıda bile sıkıntı yaşıyorum.