Vbym Merhaba arkadaşlar.hoşgeldin bebek paketi alan yada bı yakını almış olan var mı? başvurusu nerden yapılıyor?
Dedimolabilir Vbym ben direk sosyal yardima gittim bebegim 20 gunluktu aldim . Gitmek lazim bebegin kimlik yada dogum belgesi istiyorlar. Ama arayinca geliyormu bilmiyorum ben aldim gidince.
Mine01 Vbym ben aldim, olduğun sehirin belediyesini ara, ellerinde olup olmadığını soylerler bosa gitmezsin, bebegin dogum raporu ve kimlik fotokopisi istemislerdi
Ccyyln Vbym hoşgeldin bebek dediğiniz çantalı olan mı ben bi de içi kıyafet bez ve her türlü ihtiyacı karşılayacak bi beşik paketi aldım onu sosyal yardıma başvurarak aldım doğumdan önce verdiler
Dedimolabilir Vbym evrt dogumdan sonra. Belediyenin icinde sosyal yardim bolumu var orda soyluyorsunuz kiz bebekse kiza erkek bebekse erkek canta veriliyor. Bende sadece 3 numara bez canta kundak bir takim ve biberon seyi vardi. Ama her yerde farkliymis. Baska seyler de oluyormus.
AyyuceNurY Vbym gebze de oturuyorum aldım belediyenin wp hattına hoş geldin bebek için msj attığımı yazdum e devletten doğum raporunu indirip gönderdim adres yazdım ve 2 gün içinde geldi
FaaBu Kaç aya kadar veriliyor acaba bilgisi olan varmı ben almadım daha çünkü yaşadığım ilçe farklı doğum yaptığım ilçe farklı olduğu için olmaz diye basvurmadim
Ranataa Belediyenin İnternet sitesinden başvuru yaptım doğumdan hemen sonra ama çanta 2 aylıkken geldi 😀 içinden derece ıslak mendil battaniye çıngırak şampuan emzik biberon 1 numara bez çıkmıştı