Semirinannesi28 emzirrken kullanmak sakıncalı diye okumustum bende kullanmak istiyordum oglum 17 aylık emziriyorum kiloyla basım belada kendimi bildim bileli 55 kg dum ben doguma 72 ile gittim dogumdan sonra 65 te takılı kaldım azcık yesem 66 oluyor yaz geliyor pantolonlarımı giymek istiyorum ama göbek basen kaldı emzirdikce icim kıyılıyorda dipomix almak istedim ama emzirirken sakıncalı diye görnce erteledim artık memeden kesince baslarım umarım fayda eder banada