Merhabalar , bebegim 45 günlük
Emziriyorum , sag gögsümden 20cc soldan 60cc geliyor
Bu süt miktarı normal mi
İlk zamanlar sag gögsümğ tutamadı ucu büyük geldi , bebegim alısana kadar da orada ki süt azaldı
Simdi emziriyorum ama düzelmiyor , ne yapılmalı
Ve görüyorum internette insanlar buzlugu süt dolduruyor asla öyle bi fazla sütüm olmuyor sagıp dolaba atabilecegim gibi