1 senedir kullanıyorum o kadar memnunum ki kesinlikle tavsiye ediyorum . Süpürünce halinin rengini açıyor sanki . Koltuk yıkama özelligini de kullandım çok güzel . Tek dezavantajı biraz ağır ama bir ay sonra ona da alisiyorsunuz . Üstüne süpürge tanimam