@pasaklisinkukuli merhaba iki kontroldür biz gidiyoruz, yaklaşımından ilgisinden vs memnun kaldık. İlk kontrolde bebeğin kilo alımı az takip edeceğim bir hafta süt yetmiyorsa mama takviyesi gerekebilir dedi ama bir haftada bebeğin kilosu normali yakalayınca ne yapıyorsan aynısını yapmaya devam et dedi. Çok mama yanlısı mı bilmiyorum .