Kızlar Şubat 22 de ameliyat oldum safra dan adetime 4 gün varken lekelenme oldu cmrtesi günüydü bugün halen daha adetim gelmedi kahverengi leke geliyor peceteye az pembe renkte akıntı oldu çok değil yarına randevu aldım ama merak ediyorum gebelik yoktur umarım ameliyat olmadan 1 gün önce birlikte olduk korunmadan gebelik olcagini sanmıyorum ameliyattan 4 hafta sonra betabrr olduk 2 hafta için de tutunur mu bebek başına gelen varmi