Bende sadece biz böyleyiz saniyordum. Geceleri saat başı ağlayarak uyanıyor. Her seferinde emzirmemeye çalışıyorum alismasin diye fakat bazen emziği de almıyor. Ben odasında yatırmaya başladığım için sanıyordum yani alisamadi diyordum ama ylaniz değilmişiz