hunilimomm Mrymbr ben kızım 3 aylıkken kıstı dedim tutayım borçlarımı öderim dedim ama sütüm çok azaldı çocuk beni bütün gün emdi elimle sıktım sütüm çıkmadı bende bıraktım şimdi 7 aylık tekrar bı denicem ek gıda çok almıyor
liyaveannesi_ Benim kızım 18 aylık zaten azaltsın istiyorum emmeyi tutacağım inş. 6 aylıktı geçen sene tutmamıştım. Sadece anne sütü ile besleniyorsa zorlanabilirsiniz.