Zumractn06 Bir ay boyunca uyutmak için battaniyede salladik. Bir de normalde sallanarak uyuyan bir bebek değil. Sürekli kucaktaydı, her şeye ağlıyordu ağlamadigi tek şeyi yapıyordum bebek arabasına koyup gezdirmek. Arabanın tekerlerini temizleyip eve almıştım ben odadan odaya gezdiriyordum yoksa hep kucakta çok zor oluyor. Bir deneyin isterseniz.