Canım benim biz 2 buçuk aylıkken hastaneye yattık.Hastaliginin sebebi bilinmiyordu 3 haftanın her günü kan alındı neredeyse. Bazen iki üç defa.Şimdi dört buçuk aylık güleç bir bebek.Sevgi ve emek şart,şarkılar açın dans edin siz mutlu ve sakin olun o da sakin olsun ve şu an hasta olduğu için de keyfi olmayabilir.