aytunceymenim Merhaba kızlar 1,5 ay önc sprial takıldı ve ilk ay kanamam adetim cok güzel ilerledi ancak bu ay tek sefer yogun olmayan lekelenmeler güya adetin 3. Günü ve günlük ped ile atlatabilecek kadar var mı deneyim olanlar yazabilir mi
Tuba aytunceymenim Bende 2,5 senedir bakır spiral takılı ve bende ilk günleri baya yoğun kanama oluyor ama 3üncü gün itibaren lekelenme şeklinde devam ediyor