uykusuzanne__ Oğlumun doğum günü yaklaşıyor ve resimli pasta yaptıracağız ve resim sadece oğlumun mu olmalı yoksa eşim ben oğlumuzun mu olmalı çok karasız kaldık sizden fikir istiyorum 🌸
uykusuzanne__ Alka öyle mi diyorsunuz ailece olsa daha iyi olur diyor da eşim ondan kararsız kaldım fikriniz için teşekkür ederim 🌸
Tatlican uykusuzanne__ oyle bir pastayi babalar gununde veya anneler gununde yapabilirsiniz .ama esiniz cok heves ettiyse kirmayin madem
Mmeelliikkeee uykusuzanne__ pastada bebişin burnu gelse tabağıma çok tatlı olabilir ama sizin olmasın ya :))) şaka bi yana bence tek ama size kalmış .. mutlu yaşları olsun 🫶