Ravzanur23 Bebeğim 29 günlük ve 90 cc mama yiyor bazen mama yerken hıçkırıyor doyuyor mu bilmiyorum sütüm az geldiği için emzirdikten sonra mama veriyorum daha da versem daha da içecek gibi doyduğunu nasıl anlıyosunuz siz acaba
Eymenikonunannesi14 Ravzanur23 Çok fazla canim sanki benim oglum sadece mamayla besleniyordu 1 aylikken en fazla 45-60 veriyodum 60 bile nadiren oluyordu
_YanakReisinAnnesii Ravzanur23 kaç saatte bir veriyorsunuz ? Her bebeğin iştahı vs birbirinden bambaşka oluyor. Benimki de o zamanlar 90 cc içerdi 2 saate bir fakat anne sütü hiç almıyordu sadece mamayla besleniyordu. Ama şu da bir gerçek doyduklarını bilmedikleri için açmış gibi tavırlar sergileyebilir 😂 rahatsız olmuyor kusma vs gibi olaylar yaşamıyorsa verebilirsin.
Ravzanur23 @Eymenikonunannesi14 ama doktorum 90 vermemi söyledi kilo alımı az olduğu için 60 veriyodum 90 ver dedi 😕
Beyzanur7 Ravzanur23 doktor ne diyorsa öyle yap çünkü bizim bebeklerle senin bebek farklı her bebek gelişimi farklı öle dediyse o kadar ver .. hıçkırık da normal midesi büyüyor gelişiyor 🥰 içtikten sonra hemen kaldırma gazını çıkart kucağında
Ravzanur23 @Oya34 kızımın kilo alımı yavaş olduğu için doktorum 90 cc ver dedi ama bana da fazla gibi geliyor 😕
Ravzanur23 @yanakreisinannesi 3-4 saatte bir içiyor canım kusması doğduğundan beri var reflü maması veriyorum 60cc ile doymuyor dediğimde 90cc ver dedi doktor
Ravzanur23 @Deletedmom_39 hıçkırık gazdan da olur dedi doktor ama bakalım midesi de gelişiyordur tabiki de çok kararsızım şimdi mamayı azaltmalı mıyım yoksa devam mı etmeliyim