merhaba şu an oğlum 23 aylık, 5 aylık da küçük bir oğlum var, büyük oğlumu kardeşine alıştırmaya hamileliğimi ilk öğrendiğim günden başladım. Onun canını acıtmasın diye kıskançlık duymasın diye hep Sevgi empoze ettim, şu an kardeşine çok sevgi dolu ve çok merhametli, o konuda sıkıntımız yok ama dışarıda bir sıkıntımız baş göstermeye başladı ; parkta olsun sokakta olsun yolda olsun nerede olursa olsun her gördüğü abiye ablaya kendinden küçük bebeğe sarılmaya öpmeye çalışıyor bazı bebekler buna alışkın olmadığı için korkup kaçıyorlar oğlumdan, kavgacı çocuk kadar sevgi pıtırcığı çocuk da çok zormuş, benim korkum böyle sevgi pıtırcığı olup herkese sevgi gösterip kendine gelince hayatın acı gerçekleriyle yüzleşip kalbinin kırılmasından , akranlarından veya büyüklerinden kendini korumayı öğrenememesinden korkuyorum, nasıl bir yol alabileceğimi hiç bilmiyorum küçük bebeğimle ilgilenmekten bu konuda araştırma da yapamadım şu an derdim size küçük gibi görünebilir ama gerçekten dışarıda her çocuğu öpüp sarılmak istiyor bu artık aşırı olmaya başladı 😢