10 aylık bebeğim 3-4 gündür gaz çıkarırken ağlıyor. İlk zamanlar gaz problemi vardı 5aylıkken geçmişti bu zaten başka bişey. Yedigi içtiği şeyler de aynı bi değişiklik yok büyük çişini de yapıyor onda da sorun yok sadece pırt yaparken ağlıyor sizce neden olabilir başına gelen varmı ?