busebucann benimde mastit iltihaba dönmüştü doktor bana göğsünü almamanız gerekebilir diyerek korkutmuştu beni. Sonra başka bi doktora gittim oda ameliyatla iltihabı cikariricaz demişti. O doktor izne ayrılmış devlet hastanesinde başka bi doktor iltihaplı bolgeyi iğne vurulan bi odada uyutmadan bagirta bagirta neşterle kesti. O kadar çok acı çektim ki anlatamam. Ama şimdi iyiyim çok şükür antibiyotiklerle düzeldim. Rabbim iyi insanlarla karsilastirsin