KumsalAda2 Sleppy baby turbo molfix hepsini kullanıyorum hangisi indirimde olursa pişik vs yapmadı şükür bimin ürünü uygun fiyat kullanan var mı acaba
Ozgebrar2019 KumsalAda2 Söylediğiniz markalara göre biraz kalın bir bez. Kışın kullanması güzel ama yaz için uygun değil bana göre
ozge28 KumsalAda2 ben kullanıyorum ve çok memnunum birçok pahalı marka bezlerden bile çok çok iyi benim oğlumda pişik vs yapmadı kalıp olarakta gayet iyi herhangi bir sızdırma falan da olmadı
Ozgebrar2019 KumsalAda2 Vallahi uygun fiyata bez kaldığını sanmıyorum 😔 Daha havalar ısınmadı alıp deneyebilirsiniz belki size çok kalın gelmeyecektir. Ben kendi yorumumu yaptım sadece
Barlasmothers KumsalAda2 e bebek bezi baby me var ben kullanıyorum çok memnunum fiyatı da gayet uygun ve indirimlerde çok oluyor
asyanin_annesi35 KumsalAda2 7.5 aylık bim kullanıyoruz memnunum ama hemen hemen aynı fiyata geliyor diye e bebek baby me aldım lanet ettim bidaha almam bime devam
elizabeth KumsalAda2 molfix kullanıyordum ben de, bimin bezini kullanıyorum şimdi diğer bezlere göre biraz kalın ama kalıp olarak güzel sızdırma, pişik falan yapmadı.
Zeynosileannis KumsalAda2 Kalın ve sızdırma yaptı maalesef. Ama A101 bezi çok güzell Migros ve e bebek bezleri de güzel ve uygun fiyatlı
Meloo41 KumsalAda2 ben baby turco kullanıyorum her markayı denedim ama bizim ıcın en ıyısı bu bımın bezi yanı Jenny willy de bize kanlı pısık yaptı kendim kullandım ped niyetine bitene kadar ama her bebekte degısıklık gosterebılıyo yinede tercih sizin