Sariburun HanifeSay ben kullanıyorum, dizlerim çıtçıt ses çıkarıyordu, yerden 8 aylık oğlumu alıp kaldıramıyordum diz kapağıma bişe takılıyordu. Kolajen başladım 1 ay oldu, şimdi çok iyiyim. Doktora sordum faydası olur zararı olmaz dedi, ben de emziriyorum