tekbasimabakiyorum kızım 19 ayını geçti . Koliği dibine kadar yaşattı bize . İlk 15 gün annem yanımdaydı 16.gün başladık ağlama krizlerine . Hep yalnızdım . Ekmeğin arasına peynir ve zeytin koyup yerdim . Domates lükstü çünkü doğramam gerekiyordu 😂 nasıl sütüm gelmeye devam etti şaşkınım 😅 ilk 6 ay insan içine çıkamadım . Başka insan görünce ekstra çıldırıyordu 🤦🏼♀️ amma velakin yürümeye başlayıp biraz biraz derdinide anlatabilince nasıl desem herşey şeker şerbet oldu . Sakin bir çocuk mu derseniz hayır değil . Koltuk tepelerinde gezen sürekli koştursn keşfetmeye ve kirletmeye bayılan küçük bir serseri 😍 ama başlarda zora o kadar alışmışım ki şimdi herşey inanılmaz basit geliyor . Evet başlarda çok üzüldüm , ogünler hiç bitmeyecek gibi geldi ama sonrasında müthiş bir ferahlama yaşadım. Belki kızım kolik olmasaydı sonradan çok zorlanacaktım . Öyle böyle büyüyorlar varlıklarına bin şükür 🥰🥰