Oglusanasi17_05 Dogumdan sonra bebegim 3 aylik iken ilk adet gordum 4 aylik oldu yine oldum suan 5 aylik oldu henuz olmadim 5 gunluk gecikme soz konusu boyle duzensiz olmasi normal deniliyor ama yasayan var mi
Ayazefe1 Oglusanasi17_05 4 aylık olduk hala olmadım😱 emzirdiğin süre boyunca olmaması normal demişti doktor