Semadeemiiir 3 ay zerotanin kullanmıştım, böbreklerim, sırtım ağrıdığı için hemen bıraktım. Bırakalı 5 ay oluyor . Şimdi boğazkmda biley varmış gibi hissediyorum yumru gibi ne yapmam gerek?
erdemirmerve61 Semadeemiiir ben 7-8 ay kadar kullanmıştım fayda gördüğüm ilaç ilk zamanlar sırtta ağrı vs yapıyor ama bende öyle çok yan etki yapmadı tedavimi bitirmiştim