kızım 21 aylık. Bazen hareketlerine anlam veremiyoruz. Özellikle bana (bana daha çok) babasına ve teyzesine ya bi yerimize sıkar. Isırmaya çalışır. Omuzumda uyur genelde bi anda boynumu tırnaklar , çizer , sıkar. Artık okadar cok canım yanıyor ki üstelik boğazım kıpkırmızı geziyorum ve bunu oyun olduğunu düşünüyor. Anlatıyorum annecim bu yapılmaz annenin canı acıyor. Biz snaa böyle birşey yapmıyoruz sende kimseye yapma diye karşımda gülüyor tekrar yapmaya çalışır bazen sinirleniyorum bağırıyorum. Yine gülüyor 😀 . Bi kaç aydır bu cıkto tabi son zamanlarda daha da sıklaştı.
Ben anlamadım. Nasıl bitecek bu huy. Yada ne yapmam lazım