PembePelikan Roslin deli gibi sömürüldüğümm halde evet tutucam nasipse.. benimki 15 aylık ama ek gıda ile hiç arası yok sütle hayatta kalma mücadelesi veriyor
erdemirmerve61 Benimde oğlum 7,5 aylık aynı zamanda da çalışıyorum deneyeceğim zorlanmazsam tutacağım inşaallah
Hilalramazanalperen 5 ay 8 günlük bebeğin tutmak istiyorum bende bebeğin doymazsa tutma diyorlar deniyecem bir kaç gün
Solingenci_geldi_hanim Hilalramazanalperen benim bebeğimde aynı. Ayda bende denicem hakkımızda hayırlısı
Seraptugce 3,5 aylık bebeğim, geçen kandilde denedim 2 gün bir sıkıntı olmadı. Allah izin verirse tutacağım belki 2-3 gün tutup 1 gün tutmam. Süt durumuna göre bakacağım.
Ali_asaf_10 Roslin tutmayi isterdim ama 9 aylık çok sık emiyor ek gıda alsa bile illa ki emmeyi arıyor yani sık sık o yüzden bende cok sık acıkıyorum ve susuyorum o yüzden galiba tutamayacagim
Roslin Ali_asaf_10 Aynı durum.. bende o yüzden kararsız kaldım ek gıda veriyorjm ama tabiki Yemiyor 6 aylık
Ali_asaf_10 Roslin benim bebegim yiyor ama yese bile üzerine tekrar emer çok düşkün yani sık emiyor. Bir de sizin 6 aylık zaten ek gıdayı da daha yeni deniyordur çok doyurucu şekilde yemez henüz. Benim çok başım falan dönüyor hamilelikten beri çok uzun süre aç duramıyorum çok da sık susuyorum emzirme dönemi de aynı oluyor o yüzden tutamam heralde emzirme bitene kadar sizin de oyleyse olmaz büyük ihtimal
esmkrds Roslin bebeğim 3.5 aylık yalnızca anne sütü alıyorum. Çok fazla susuyorum. Tutup tutmamakta kararsızım
Mom_dery 6,5 aylık hala çok sık emiyor ve çok sık acıkıyorum ama yine de denemek istiyorum işk günler tutacağım duruma göre bakalım. Sonradan kaza orucu tutmak çok zor oluyor