Kızlar az önce oldu olay mutfakta yemeği karıştırmaya gittim banyonun kapısı açık kalmış dolaptan sıvı sabunu almış onu emmiş ağzı sabın kokuyordu ne yapmam lazım hastaneye gitsem mi içim rahat etmiyor mutfakta işim çok uzunda sürmedi banyonun kapısı normalde hep kapalı olur nasıl unuttum bilmiyorum kendime o kadar sinirliyim ki nasıl ifade etsem bilemiyorum ya