Kızlar saçlarım dalgalı popoma kadar geliyordu çocukla bakımı vs çok zor olduğu için kısa kestirme kararı aldım gittiğim kuaföre daha önceden kaş bıyık için vs gidiyordum ama ilk defa kesitirecektim omuzlarda katlı olmasını istedim dalgalı olduğu için kuaför o kadar kısa kesti ki önlerim kahkül boyunda katlar desen iğrenç ara makas attığı için bir tutam saç kaldı 1 aydır piskolojim boxuldu doğru düzgün toplanmıyor bile bu kadar kısa olduğu için dalgalı da kullanmıyorum çok kötü gözüküyor devamlı düzleştiriyorum o kadar pişmanım ki kesitrdiğime soruma gelecek olursak saçlarım düz koyu kahve çok hacimsiz duruyor zaten ince telli acaba ombre vs yaptırsam biraz daha hareketli durur mu yoksa az olan saçlarımı temelli maf mı eder bilemedim fikirlerinize ihtiyacım var okuduğunuz için teşekkür ederim