Kızlar var mıydı bu aylarda tutan? Ben sabah 10 gibi Bi kahvaltı yapıyorum normalde. Sonra gün içinde bazen granola bazende tatlı meyve vs geçiştirip akşam 6da akşam yemeği yiyorum. Günde belki 2 litre anca su içiyorumdur zaten. 30 aylık bir oğlum daha var onla ilgilenmekten zaten doğru dürüst bişey yiyemiyorum bebeğim sadece emiyor mama almıyor. Sizce sütüm azalır mı? Oruç tutmayı çok istiyorum çünkü. Ama sütüm azalırsa da üzülürüm hakkına girerim diye. Var mıdır bebeği bu aylardayken tutan?