Merhaba kızlar fikrinize ihtiyacım var 4 ay 12 günlüğüz atak haftası aşırı yorucu bir dönemmiş ama kafama takılan uyuyamıyor kesintisiz fakat uyusa bile uyandıktan 20 dakka sonra Maximum yine uyumak istiyor ben anlamadım gün sürekli kızımı uyutmaya çalışmakla geçiyor bu uyku hali neyden kaynaklanabilir fikre ihtiyacım var zaten huysuz bir bebeğim var atakla birleşti ama sürekli uyumak istemesine anlam veremiyorum