whitechocolatemochaa Mervekocaaas 2 yaz sebamed baby kullandım kızım bembeyaz ona rapmen çok iyi korudu
Dilruba_1 benaslindayohum siveno nasıl peki ben de ıncia ve siveno arasında kaldım ikisinin ürünlerinden de kullanıyorum Çok mu yağlı emilimi nasıl bir de bebek sürdürüyor mu yüze
melodika Mmavi ben de mustela düşünüyorum da kızım inanılmaz beyaz ve hassas teni. Sizin bebeğinizin teni nasıl
Mmavi melodika acik tenliler hafiften karardilar cok guneste kaldilar cunku deniz kumla oynama falan derken ama hic yanik, aci durumu vs olmadilar.
Mmavi melodika ben memnun kaldim yalniz siz cok beyaz demissiniz bizde acik tenliyiz ama asiri beyaz degil trukid markasinida arastirin dilerseniz onunda koruyuculugu yuksekmis 🌸
melodika Mmavi bakayım mutlaka. Yaz gelmeden almam lazım yoksa yaza kadar pancar olacak bizim kız 🤦🏻♀️😅
heymom__ Mervekocaaas geçen yaz bionike önermişti doktorumuz onu almıstık 50spf bayada bereketli büyük yani memnun kalmıstım
Hndealnathn Beoo ve Sebamed kullaniyorum kizima. Beoo yu günlük sokağa cikarirsam kullandım 30 faktör Sebamed i denize goturdugumde sürdüm 50 faktör.kizim süt beyazı maşallah bir kızarma dahi olmadı vucudunda
benaslindayohum Dilruba_1 normal krem gibi canım azar azar olunca yedirmesi daha rahat oluyor, ben normalde masajda yaptığıma yüzüne sürerken zorluk yaşamadım açıkçası 😁 inciayı bilmiyorum kullanmadım