Sedaulu Merhaba anneler 12 aylık olduk . Evolvıa kullanıyoruz ama malum artık bulunması çok zor bir mama oldu . Şimdi aptamil 4 aldım ama tereddüt ediyorum kullanan var mı ? Birde siz hangi mama kullanıp memnunsunuz teşekkür ederim 🙏🏻
Elisarli Sedaulu aptamil prosyneo kullanıyorum anne sütüde sağıp veriyorum 6 ay 6 günlük 8 kg 200 gram bebeğim her ay 900-1000 kg arası alıyordu bu ay fazla iyice hareketlendiğinden 200 gram almış doktor çok normal dedi
MorVosvos Hipp combiotic ve golden goat karışık kullanıyorum. Baby goatta kullandık ama ikizlerinden birinde kabızlık yaptı. Aptamilden de memnunduk.
Sedaulu Simgealp39 ilk zamanlar bizde kullandık ama doymadı gibi değiştirdik şimdide evolvıa sıkıntısı yaşıyoruz şaka gibi
Elosderler34_ Sedaulu ben 1 yaşına kadar Aptamil kullandım son bir aydır çok iştahsız mama bile içmiyor bende kararsızım başka bişey denesem mi diye ama Aptamili şimdiye kadar kullandık
Mrv135 Sedaulu Ben de korkmuştum ama Allah’tan sorun yaşamadık. Comfortin sindirimi daha kolaymış ama.
livanurvealpinannesi61 Sedaulu ben kızıma bebelac gold kullandım 2 yaşa kadar. Oğlumda 3 4 ayrıdır mama içiyor evolvia bulursam alıyorum bulamazsam aptamil alıyorum. Sma hipp falan sevmedi.