Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık, 4 gündür kaka yapmıyor, yaptığı zaman da sulu ve pütürlü yapıyor yani kabız değil internette normal yazıyor anne sütüyle beslendiği için. Ama kafama takıldı yine de üzülüyorum ne yapabilirim kaka yapabilmesi için, başına gelen varmı anneler yardım edin 🥺