Benimde öyle , gece acıktıgında kıpırdanmaya baslıyor. Emdiriyorum hemen uykusu acılmadan
Zaten bebegin gündüz 2-3 saat gece 3-4 saati gecmeden emmesi gerekiyor
Bu saatlerden daha uzunda kendin kaldırıp emzirmem lazım . Bu saatten daha uzun süre ac kalması iyi degil kan sekeri düşebilir ve cok acıkırsa da huzursuzlanır emme aralıklarını takip edersen sorun olmaz