Gkcylmaaz alırdım. Uyuduğu zaman ters çeviriyorum mesela. Ama benim bebeğim Kısa yolculukta uyumuyor uzun yolculukta da hiç kullanmadık yanıltmak istemiyorum. Terletme konusu için de yazın arabanın içi sıcak olursa evet terliyor üstünü değiştirdiğim bile oluyor. Bebeğim de çok terleyen bir bebek yapısı öyle