Handankzu Yaaa oğlum da son günlerde öyle. Zaten kakasını yapınca söylüyor ama çişine de demeye başladı. Ben de üzerine düşüyorum çişin mi geldi kaka mı yaptın diye. Böyle böyle yapınca değil de yapmadan söylemesine evirmeye çalışıyorum. Herhangi bir pişik, enfeksiyon yok. Bence anlamaya başladıkları için yapıyorlar. Duşa girince direk çöpün kapağını açıyor oğlum bezi çıkarayım diye. Altını değiştiriyorum veriyorum eline çöpe atıyor. Biz tuvalete giderken söylüyoruz. O kapıyı çalıyor eh eh diyor. İnş kolay olur tuvalet eğitimi.