Prenssannesi_ madem kızacaksınız yazıyorsun niye yardım acil gibi kelimelerle akıl istiyorsun. Burda doktor mu bulacaksın kendine. Yani dikkatsizlik ayrı bir olay. Büyük konuşmak istemem o konuda fakat düşmüş bebeği doktora götürmeyip, burda ondan bundan akıl istemek nedir? Nasıl içiniz rahat ediyor anlamış değilim? Sallamayın düşen çocuğu deniyor;Yok sallarım gazı var. Kusuyorsa problemdir demişler. Kusuyor ama mama verip sallıyorum ondandır. E her denene bir kulp bulup olayı ciddiye almayacaksanız neden sordunuz. Ne yapsın yani size burdaki insanlar. Klavyeden emar mı çeksinler?!
Kötü şeyler yazmak istemem ama, bir kaç sene evvel antalyada yazlık komşumuzun 6 yaşındaki kızı oyun oynarken geriye doğru düştü. Ne kafası kanadı ne bir sıkıntısı oldu. Geri kalkıp yemek masasına oturdu. Sabah yatağında ölüsünü buldular. Meğer beyin kanaması geçirmiş. Gidip tomografi çekilseymiş ve müdahale edilseymiş kurtulurdu dedi doktorlar. Sizinki bir de 2 aylık. Ne kafa tası gelişmiş. Bıngıldağı bile açık daha. Diyeceğim o ki insanın ölmesi çok kolay, yaşaması zor olan. Biz dünyadaki en önemli hazinemiz olan bebeklerimizi koruyup kollamakla yükümlüyüz ki, sonradan pişman olmayalım