Bety2 Aşırı bi ağrı var . Özellikle sabahları kalkınca yürümekte zorlanıyorum sonra alışıyorum. Basınca daha çok ağrıyor . Bilmiyorum nedeni nedir .
15032021 Bety2 dokundugunuzda çok sertse nasırdır apse yapmış olabilir şişlik o yüzdende olur doktora bir gidin isterseniz bi gösterin