Arkadaşlar bebeğim 9 aylık. Gözlerini yukarı devirip çok hızlı kırpıyor. Göz bebekleri görünmüyor resmen gözlerini devirdiği sırada. İlk zamanlar uykuya geçmeden bir saat önce ya da uykudan uyanınca yağıyordu. Işığa hassasiyeti var sanıyordum ama şimdi çok sık yapmaya başladı. Başına gelen var mı ne yapacağımı şaşırdım.