Kızlar merhaba, bebeğim 21 aylık halâ emiyor yemeğini de yer ama gün içerisinde defalarca meme diye gelir. Doktora gitmem gerekiyordu 4 saatliğine ayrıldım evden o uyanmadan çıkmıştım gelmeme yakın krize girmiş. Siz neler yapıyorsunuz nasıl alıştırdınız özellikle çalışan annelerim neler yaşadınız?