Merhaba kızçeler 1 aydır online diyete başladım 84le başladım 77yle devam ediyorum hedefim 68-69. Ben bu kiloları veriyorum vermesinede direk sarkıyorum 😒 biri 1.5 diğeri 3.5 yaş ikisi de aşırı hareketli bebelerimle sabah 7 akşam 10 mesaimizde hangi ara spor yapayım 🙈 çocuklarla denedim olmadı yapılmıyor önümüzde ramazan onlar uyuduktan sonra yapsam yapabilir miyim bilmiyorum cidden hiç halim kalmıyor. Evde spor yapan arkadaşlar neler yapıyorsunuz? Benim iç bacak, alt karın ve bel bölgem var özellikle bunları çalıştırıp şekillendirmek istiyorum bunlar için kimleri izliyorsunuz ya da kardiyo mu yapıyorsunuz? Spor bilgisi veya geçmişi olan arkadaşlar bizi bilgilendirin be canımlar 🤗