Merhaba kızlar merak ettiğim ve cevabını hiçbir yerde bulamadığım bir konu var. YouTube’dan çocuk kitabı videosu seyretmek sizce zararlı olur mu? Yani videoyu çeken, kitabı önüne alıp bizim gibi okuyor. Resim durağan, sadece ses var bir de sayfayı çeviriyor. Oğlum 2 yaşında günde 5-10 dk da olsa eline veriyorum wc ye gitmek için. Şarkı niloya vs izleyeceğine kitap izlesin diye düşündüm. Konuyla alakalı açılmış bir post bulamadım