Kızlar saginca yada elimle sıkınca tazyikli süt geliyor ama bebeğim memeden 10 dakika Emdikten sonra çekmeye ağlamaya bağırmaya basliyo neden bu gazdan mi sütüm yok desem değil saginca 60 ml süt alıyorum bebegede verince yutkunmasini duyuyorum neden böyle yapiyo olabilir