Sedas00 ben uyku eğitimini kendim verdim şuan 14 aylık yatağına yatiriyorum odadan çıkıyorum 5 veya 10 dk içinde kendi başına uyuyor ve çok şükür hiç ağlamıyor ama süreç kolay olmadı tabi 4 5 aylıkken vermeye başladım ilk olarak emzirdikten sonra kucağımda biraz piş pişlardim biraz mayisunca yatağına koyardım ağlamaya başlayınca tekrar kucağıma lip sakinleştirir geri koyardım yatağına bunu bu duruma alışana kadar yaptım daha sonra yatağından hiç almadan sakinleştirmeye başladım zamanla ona da alıştı en son artık mamasını içip yatağına koyardım kendisi yatağında uyuyana kadar yatağından uzak bir yerde beklerdim uyumasinj uyumak istemediğinde sakince uyuması gerektiğini uyku saatinin geldiğini söylerdim ve sonra uyurdu böyle biraz zaman geçti artık tamamen kendisi alıştı kendi başına uyumaya son 2 haftadır artık mamasını içtikten sonra odadan çıkıyorum ve uyuyor ağlama sıfır uyku eğitiminde en önemli unsur bence hastalandıgin da veya dış çıkarma ve atak dönemlerinde bile uyku eğitiminden vazgeçmemek ısrarlı olmak ağlamasına fırsat vermeden ufak dokunuşlarla onu sakinleştirip yatağına geri dönmesini sağlamak o zaman çok daha kolay oluyor