Sedas00 Bebeğim sallanarak uyuyordu 4. Ay atağında saatlerce sallardim uyumazdi o zaman başladım uyku eğitimi vermeye iyi ki de vermişim. Arada bozulsa da uykularımız iyi ki diyorum hep. İki üç gün zorlandık ağladığı zaman kucağıma aldım, okşadım sakinleştirmeye çalıştim. Toplam bir hafta kadar sürdü eğitim zorlandığım anlarda kitaplar okudum,metodları vs denedim öyle. Bilmiyorum ben uyku eğitimine karşı değilim. Hatta bebeğimizin erkenden kendi başına uyumayı öğrenmesi ileride onun için de çok iyi olacak. Allah çocuklarımızı korusun bize bağışlasın.