Şuanda bebisim 3 ay 20 günlük
Emzirmeye ilk bir buçuk aydan sonra başladik… Simdi düzenli emiyor allaha sukur
Ramazan geliyor tutmak istiyorum ama sütüm azalır,halsiz düserim felan diye korkuyorum.Ayrica cokta tutmam gereken borcum var … Kimiside Allah bebisin rıskını veriyor azaltmiyor cogaltiyor diyor. Benim gibi anneler akıl verin siz ne dusunuyorsunuz?