Cagnimanne Kızlar burası benim mutfagim tezgahim ufak çok kalabalık duruyor ikinci resimde duran mama sandalyesinin olduğu kolona beyaz duvar raflarından alıp fritoz ve kahve makinasjni üstüne koymayı düşünüyorum,sizce nasıl yapmalıyım?
DevrimciAnne Cagnimanne paylaştığın linkler açılmıyor yükleyince direk fotonun üstüne tıkla kopyala diyin buraya yapıştırın
35lavanta Cagnimanne Kötü olmayabilir ama ben direk dolaptan ziyade şöyle seviyorum daha şık geliyor bana sade şık