Oğlum çok iştahsız 4,5 aylık ama boy ve kilo olarak %10 luk dilimde ve 2 aylık gibi diyor gören herkes :( ilk aylar güzel kilo aldı mama ile sonra emzirmeye başladım kilo alımı yavaşladı bi aüre sonra alerjiden dolayı meme reddi yaşadık sonra sağıp vermeye başladım ama diyetten kaynaklı ve düzgün beslenemediğim için sütümün kalitesi çok kötü oldu zaten çokta yağlı değildi, şimdi sağdığımda bile çoook az süt geliyor bededen ve kafa olarak çok yoruldum ve suçlu hissediyorum kendimi alerji maması verdikçe, asla dinlenemedim her uyuduğunda süt sağdım uykusuz aç kaldım ama şimdi gerçekten çok kötü hissediyorum olan sütümde bitti yinede normal beslenmeme dönersem oğluma ihanet gibi hissediyorum 🥹