Seda23Yusuf Rbclnn şehir hastanesinde canan hoca var o yapiyo arkadaşımın oğlunu yapti herkes memnun 15 temmuzda adem Özdemir çok iyi ilk oğlumu o yaptı 2.de kısmet bayramdan sonra düşünüyoruz bakalım
Rbclnn Seda23Yusuf dün şehir hastanesine gittim hasan beyden randevum vardı biz burada 3 cerrahız biz doluyuz yapmıyorız dedi ama bana keşke canan hocaya da sorsaydım